Nieuws

Grootschalig klanttevredenheidsonderzoek afgerond

Wij zijn trots! In ons klanttevredenheidsonderzoek worden wij met een gemiddeld rapportcijfer van 8,5 beoordeeld!

Sinds de oprichting van LKQ Vanesch in 1983 hebben wij één voornamelijk doel: onze klanten in diverse branches voorzien van de beste paint en non-paint producten mét uitstekende service. Het is onze visie om een waardevolle partner te zijn die op alle fronten meedenkt. Dat doen we door servicegedreven, betrouwbaar en flexibel te handelen. We ontzorgen en faciliteren onze klanten door snel te zijn, door te luisteren en door te blijven communiceren. Niet als leverancier, maar als hun partner.

Dat is precies de reden waarom we dit jaar een grootschalig klanttevredenheidsonderzoek hebben uitgevoerd waarin we allerlei aspecten over onze dienstverlening hebben behandeld. We luisteren naar onze klanten en nemen hun opmerkingen dan ook meer dan serieus.

Gemiddeld rapportcijfer van 8,5!

Allereerst zijn we enorm trots en blij dat onze klanten uiterst tevreden over ons zijn. In ons klanttevredenheidsonderzoek worden wij met een gemiddeld rapportcijfer van 8,5 beoordeeld. Daarbij heeft 44% van onze klanten een rapportcijfer 9 of 10 gegeven. Wauw!

Daarnaast geven klanten aan dat de leversnelheid, het persoonlijk contact en de kwaliteitsproducten de drie voornaamste redenen zijn om voor LKQ Vanesch te kiezen. Ook met deze uitkomst zijn we ontzettend blij. We sturen onze collega’s daar ook graag op aan en willen met deze punten ook daadwerkelijk onderscheidend zijn. Dat onze klanten dit beamen is meer dan fijn. We zorgen voor kwaliteit, snelheid, staan klaar voor onze klanten op ieder moment van de dag en denken graag mee in oplossingen. 

Wij scoren LKQ Vanesch een 9 als rapportcijfer! Goede communicatie, snelle levering, goede prijs-kwaliteitverhouding en komen altijd met een goede en snelle oplossing bij problemen.

ASN Nootdorp

LKQ Vanesch heeft altijd een topservice. We hebben nooit problemen gehad, alles kan in overleg geregeld worden en zijn altijd klantvriendelijk. Een dikke 10!

Reds-Paint & Body

Ze proberen altijd een oplossing te vinden als er problemen zijn, zijn goed bereikbaar en bestellingen worden snel geleverd.

Aart van der Stelt Autoschadebedrijf

Verbeterpunten uit klanttevredenheidsonderzoek

Ondanks dat we op vrijwel alle onderwerpen goed scoren, blijven we kritisch. We streven ernaar om zelfs de kleine kritiekpuntjes onder handen te nemen en daardoor onze dienstverlening nóg beter kunnen maken. Waar we bijvoorbeeld nog meer op gaan sturen is een terugkoppeling wanneer een product niet leverbaar is. Daarnaast gaan we onze e-mails met lopende acties verder ontwikkelen én wordt de LKQ Vanesch App verder onderzocht. We proberen de scanfunctie en daarmee het selecteren van producten nog gemakkelijker te maken.

Drie gelukkige winnaars

Omdat we zo blij zijn met alle reacties die we hebben ontvangen van onze klanten, hebben we drie Perfect Line cadeaupakketten verloot onder alle respondenten. Dit pakket heeft een waarde van € 850,- en bestaat onder andere uit Paint Cup System, Premium Spray Overall en een aantal groftes van de Premium Velcro Discs schuurlijn. De gelukkige winnaars hebben het pakket inmiddels ontvangen van hun accountmanager!

Klanttevredenheidsonderzoek LKQ Vanesch

Klanttevredenheidsonderzoek LKQ Vanesch

We willen onze respondenten nogmaals bedanken voor hun input. Daarnaast willen we benadrukken dat we alle klanten die aangegeven hebben contact te willen in verband met een vraag, wens of klacht, de aankomende periode gaan benaderen. In verband met de zomervakantie kan dit iets langer duren dan je van ons gewend bent.

Vergelijkbare items