Nieuws

Maatregelen omtrent het Coronavirus

Door de snel veranderende situatie rondom het Coronavirus hebben wij de nodige maatregelen genomen om de veiligheid van ons personeel en onze klanten te kunnen waarborgen. Vanwege de social distancing en een lagere personeelsbezetting is het mogelijk dat u soms langere wachttijden ervaart dan dat u van ons gewend bent.

Een overzicht met FAQ’s die hopelijk een antwoord op jullie vragen zullen bieden met betrekking tot bestellingen en leveringen. We werken dit document steeds bij n.a.v. de overheidsmaatregelen.

  • Worden mijn bestellingen nog steeds geleverd?
    Tot op heden zullen de leveringen regulier worden verzorgd, maar wel conform de reeds gehanteerde richtlijnen: minimaal contact en minimaal 2 meter afstand van elkaar. De bonnen zullen dan ook niet afgetekend worden. Houd er daarnaast rekening mee dat sommige orders later geleverd worden dan gepland in verband met een lagere personeelsbezetting.
  • Kan ik online bestellingen plaatsen?
    Online kunt u nog steeds bestellen via de LKQ Vanesch Groep app en dit moedigen wij ook zo veel mogelijk aan. Op dit moment is dit de beste manier om de orders foutloos en zo snel mogelijk te leveren. Mocht u toch vragen hebben, dan zijn we telefonisch en per mail nog steeds bereikbaar. Vanwege een kleine personeelsbezetting kan deze dienstverlening echter onder druk komen te staan.
  • Kan ik nog bellen voor vragen en/of bestellingen?
    Telefonisch is de verkoopbinnendienst nog steeds bereikbaar. Houd er echter rekening mee dat ook hier soms vertragingen kunnen onstaan vanwege een lagere personeelsbezetting. Als alternatief kunt u eventueel uw accountmanager bellen. Daarnaast ontvangen we bij voorkeur de bestellingen digitaal via de LKQ Vanesch Groep app.
  • Kan ik nog mailen voor vragen en/of bestellingen?
    Per mail zijn wij nog steeds bereikbaar en wij proberen uw mail zo snel mogelijk in behandeling te nemen. Bij voorkeur ontvangen wij de bestellingen digitaal via de LKQ Vanesch Groep app.

Wij hebben in ieder geval t/m 6 april alle afspraken en trainingen geannuleerd. Dat betekent dat uw accountmanager tot dan ook geen bezoek aan u brengt. Voor de trainingen wordt er te zijner tijd een nieuwe datum ingepland.

Wij volgen de opgelegde maatregelen omtrent het Coronavirus nauwlettend op en communiceren zo snel mogelijk bij eventuele wijzigingen. Indien u nog vragen heeft, contacteer dan uw accountmanager. Wij danken u voor uw begrip.

Zorg goed voor uzelf en elkaar!

Download overzicht

Vergelijkbare items